WELCOME TO MY PAGES

Sume yg aku tulis..
yg aku ungkap..
yg aku citer..
xde kna mgenan nan sespe pon..
it's all about me

Wednesday, 29 June 2011

liku kehidupan.....

aku sedih hdup cmni..
aku xtau smpai ble cmni..
ku sunyi sgt...hnya allah je y tau..
aku wt sume ni demi mse dpn aku,mak aku..&dy.....
aku tglkn KAWAN2 Y BEST dmi pljrn..
aku xnyesal.cma sunyii.....
coz aku berjaya dpt 1 GELARAN "BEST STUDENT" IN MY GROUP.
SLME AKU HDUP n blja 18 thun xpnh aku dpt ppe.. tu lah sjrh...
tp ble aku fkr blek..time skol..aku nkl+Jhat+degil+kaki gdh+ponteng+mmg nkal glor..
tp aku enjoy... ngn kwn2... hdup cm org xksh mse dpn..
ble aku kna buang skola... (SBB XDE MC N BYK XDTG SKOL=TDOR AT UMA)
bru aku sedar...pyh lau xde pljran...bnde tue pnting tok kte...
dr sna aku berubh....aku bertekad,nk jd org y terpelajar&berjya...
aku xnk family aku d pndg rendah...
aku cma dpt bersedia mduduki SPM dlm mse 5bulan..
korg bygkn subjek y aku xblja time fom4 n fom5 awl thun..
aku terpkse kejar..
aku cbe... aku bljar bgai gler...
aku cbe fokus ble class stat, lps 2.. ble EXAM PERCUBAAN SPM
alhmdulilh aku dpt 3A 5kredit..1 llus
tp ble aku amk result SPM..
aku sdeh!!
sbb aku cma DPT 8KRDIT xde A..

ya Allah...mse tu tuhan je y tau
2 mggu aku mnangs..
tp aku ngt pesan cikgu aku..
xpe aishah..
ney bkn slh awk..awk dah cbe y tbek...bkn sng nk kjr subjek ni..mgkin keturunan awk mjdikn nilai markh awk rendh.. aku terdiam......
so aku trma...aku xksh..
n smpai lah aku jejak kaki ke U..
aku truskn prgai aku y suka belajar (^^,)
tp dr segi pakaian aku...cara aku berckap& jalan...
rmai org xberkenan  ngn aku....
coz aku ney agk "kecoh" n Liar (kononye)
so ble aku naik sem2...
aku cb ubhkn dri aku...dr y agk ranggi ke gadis y berpenampilan tudung + sopan...
ya allah mse tu dugaan yg aku tmpuhi hnya allah je y tau..
kawan2...n bf aku pon terkjot...
tp hnya ABG JAMIL yang kta' bgus aishah..'
kau lawa kai tdg,dah cntik skg ni.. a.JAMLI ni abg aku..
dlu dy ckop benci ngn aku..yelah abg mne ska ngn adik kaki nakal kn..
time 2 aku rse cm dunia bergegar coz abg aku y puji...
dy xpnh puji aku selma 19thun aku hdup..
aku cbe berubh2 dr cra pckpn aku..
aku berjaya..
rmai kawn2 n family aku y teruja dgn prubhan aku.
Coz aku bkn gdis y sng nk brubh..(hati kering la)
mgkin ini di ktakn HIDAYAH...
alhmdulilh..aku berjaya...
ini sbgai tauladan tok sume ok =)
hope korg pon akn jd lbh baik ! amin!

NILAH GAMBAR AKU TIME NAKAL DLU & GMBR BRU AKU
                                                           
                                                     
time nakal2 dlu <3                             sekarang...mule2 aku pakai tudung  (**,)

No comments:

Post a Comment