WELCOME TO MY PAGES

Sume yg aku tulis..
yg aku ungkap..
yg aku citer..
xde kna mgenan nan sespe pon..
it's all about me

Friday, 2 September 2011

bru blek brya dr grik

aku terjmpe dy dkt rumh bf aku..
ya allah....
huh...... aku ase sesak sgt nfas ney...
lps dy tgk aku trus dy n kwn2 dy kuar dr umh tu...
tp time aku aku nk kuar dr dpur aku bertentg ngn dye...
dy pndg aku..dan aku pon..
yallah CInta PERTAMA AKU...
tp.... aku lpe.... bhwa aku kpnyaan org len...
4thun y lps dy adlh kpnyaan aku...tp skg..
dy kpnyaan sorg gds... y sdpn ngn dy..
makian n hinaan dy pd aku msh sgar d ingatn aku...
ya allah berikn la kekuatan pd aku...


Monday, 15 August 2011

hidup terasa indah

hppy jer ble brsme c dia...
syg u sgt2 taqu..
if bie xde...xtau laa cna hun... :(
mcm2 dah kte lalui kn?
tp tiz yeaar msty best kn?kte brye skli pd rye ptme!! uisshh! exctd pulakk :)
cm org dah bkhwen hahahah ! love u bucuk!

Monday, 4 July 2011

handfone hilang pulakkk!!!

hri ni...
hri plg malang tok aku...
fon aku hilg plk...
aduh 1 by 1 hlg...
aku syak adik brdik aku...
tp xbek plk kn....aku ase cm nk maty je...
sume brg kprluan aku hlg!!
knpe allah mguji aku cmni....
ape slh slh aku...
:((
aku dah xthn nk dduk sni...
lbh rela dduk umh sewa aku...slmt jer...

Wednesday, 29 June 2011

kerena kau...

aku selalu sbr ngn kau...
kau xde mse ngn aku...
aku fhmi kau..
kau pntingkn keluarga kau...aku fhm
tpi..
pnh...x kau fhm psl isi hati aku ne??
y aku sdey...y aku perlukn phatian kau
kau sllu abaikn aku...
aku sbr jgk.
sbb tue hubg kta bthn smpai skg
kekdg ble aku luahkn kau fhm..
tp ble suh kau wt....
kau wt xtau je....aku sdey sgt....tp aku xtnjuk....
aku thu kau kna kerja..ini itu... tp npe ble aku kje aku ad mse tok kau??
aku pnt!!! aku rse aku xnk hbgn ni kekdg!!
TAPI AKU MASIH CINTAKAN KAU...
SBB KAU Y TERBAIK PNH AKU JMPE...


ALEESYA

liku kehidupan.....

aku sedih hdup cmni..
aku xtau smpai ble cmni..
ku sunyi sgt...hnya allah je y tau..
aku wt sume ni demi mse dpn aku,mak aku..&dy.....
aku tglkn KAWAN2 Y BEST dmi pljrn..
aku xnyesal.cma sunyii.....
coz aku berjaya dpt 1 GELARAN "BEST STUDENT" IN MY GROUP.
SLME AKU HDUP n blja 18 thun xpnh aku dpt ppe.. tu lah sjrh...
tp ble aku fkr blek..time skol..aku nkl+Jhat+degil+kaki gdh+ponteng+mmg nkal glor..
tp aku enjoy... ngn kwn2... hdup cm org xksh mse dpn..
ble aku kna buang skola... (SBB XDE MC N BYK XDTG SKOL=TDOR AT UMA)
bru aku sedar...pyh lau xde pljran...bnde tue pnting tok kte...
dr sna aku berubh....aku bertekad,nk jd org y terpelajar&berjya...
aku xnk family aku d pndg rendah...
aku cma dpt bersedia mduduki SPM dlm mse 5bulan..
korg bygkn subjek y aku xblja time fom4 n fom5 awl thun..
aku terpkse kejar..
aku cbe... aku bljar bgai gler...
aku cbe fokus ble class stat, lps 2.. ble EXAM PERCUBAAN SPM
alhmdulilh aku dpt 3A 5kredit..1 llus
tp ble aku amk result SPM..
aku sdeh!!
sbb aku cma DPT 8KRDIT xde A..

ya Allah...mse tu tuhan je y tau
2 mggu aku mnangs..
tp aku ngt pesan cikgu aku..
xpe aishah..
ney bkn slh awk..awk dah cbe y tbek...bkn sng nk kjr subjek ni..mgkin keturunan awk mjdikn nilai markh awk rendh.. aku terdiam......
so aku trma...aku xksh..
n smpai lah aku jejak kaki ke U..
aku truskn prgai aku y suka belajar (^^,)
tp dr segi pakaian aku...cara aku berckap& jalan...
rmai org xberkenan  ngn aku....
coz aku ney agk "kecoh" n Liar (kononye)
so ble aku naik sem2...
aku cb ubhkn dri aku...dr y agk ranggi ke gadis y berpenampilan tudung + sopan...
ya allah mse tu dugaan yg aku tmpuhi hnya allah je y tau..
kawan2...n bf aku pon terkjot...
tp hnya ABG JAMIL yang kta' bgus aishah..'
kau lawa kai tdg,dah cntik skg ni.. a.JAMLI ni abg aku..
dlu dy ckop benci ngn aku..yelah abg mne ska ngn adik kaki nakal kn..
time 2 aku rse cm dunia bergegar coz abg aku y puji...
dy xpnh puji aku selma 19thun aku hdup..
aku cbe berubh2 dr cra pckpn aku..
aku berjaya..
rmai kawn2 n family aku y teruja dgn prubhan aku.
Coz aku bkn gdis y sng nk brubh..(hati kering la)
mgkin ini di ktakn HIDAYAH...
alhmdulilh..aku berjaya...
ini sbgai tauladan tok sume ok =)
hope korg pon akn jd lbh baik ! amin!

NILAH GAMBAR AKU TIME NAKAL DLU & GMBR BRU AKU
                                                           
                                                     
time nakal2 dlu <3                             sekarang...mule2 aku pakai tudung  (**,)

Thursday, 23 June 2011

makan at sinkinchan ikan bakar wth lovely family


today..
aku hpy sgt...coz dpt bkumpl 1 fmly...but expt my bro...coz he in singpore..
da lme xkua mkn...papa n mama sllu sbuk ngn busnez mrka..
skg ney bru ad mse..
papa blikn aku beg...
aku hpy sgt.....coz lme kmi skluarga xjln2 cmni... hpy sgt2....
LOVE U ALL!

Wednesday, 22 June 2011

LAPTOP KENA CURI

BBI N SIAL LAH ORG CURI LAPTOP AKU!!!!!
AKU SDEY AGT!!HSIL TTK PELOH AKU BLI LPTOP TUH!!!!!!!!!!!!
SDEY SGT2!! AKU NK LAPTOP AKU.... GMBR DLM TUE...KNANG DLM TUE... ADUHHHH!! SEBAK BTL...